naarjapan2023.reismee.nl

3x is scheepsrecht

We gaan weer op reis! In 2018 waren we binnen een week weer terug uit Japan. De enkel van Henk zat na ons bergavontuur ingezwachteld zodat we met de KLM naar huis konden vliegen. Een nieuwe reis werd gepland voor mei 2020 zouden we gaan. De route hadden we licht aangepast, alle hotels en vluchten waren geboekt. Helaas stak er kort daarvoor een nieuw virus op waardoor we alles moesten annuleren.

Tot oktober afgelopen jaar was het niet mogelijk om naar Japan te reizen. Vervolgens werd het langzaam open gegooid. Zouden we dan toch snel weer terug kunnen naar Japan? In januari werden de eerste routes bekeken, eind maart de vluchten en hotels geboekt. En zoals het er nu uitziet vliegen we over anderhalve week naar Tokyo voor een mooie reis langs bekende en vooral ook onbekende plekken in Japan. We gaan eindelijk mount Fuji bekijken en naar een eiland waar Japanners naar toe verbannen werden. We gaan Unesco locaties bekijken maar ook onderdompelen in de drukte van de steden als Kyoto en Tokyo. We reizen langs de tulpen hoofdstad van Japan en bezoeken festivals die honderden jaren oud zijn. Kortom genoeg te zien en te doen. Reizen jullie mee? (En voor degene die of Henk of Nienke nog niet kennen: Henk is de vader van Nienke en Nienke de dochter van Henk. Een vader-dochter trip zoals we die al vaker hebben gemaakt in de afgelopen 20 jaar)

de route die we gaan reizen

Henk T.

Wat leuk ! Veel plezier en geniet van zo'n bijzondere reis. Ik volg graag je reis.

Helma

Goede reis, lekker genieten van deze bijzondere reis. Ik volg graag jullie reis

Rudy

Heel veel plezier in Japan, maar dat komt zeker goed met zo'n mooi land!

Goede en veilige reis gewenst!